Home » Świetlica

Świetlica

ROK SZKOLNY 2024/2025

REALIZOWANE PROJEKTY:

Ogólnopolski Projekt Edukacyjny EUROPA I JA 

W tym roku uczniowie świetlicy poznawać będą GRUZJĘEUROPA I JA

Europa i Ja

→Regulamin IV edycja projektu edukacyjnego- EUROPA I JA

Symbole narodowe.
Podczas zajęć poznaliśmy symbole narodowe Gruzji.

Symbole narodowe. Symbole narodowe.

Bajka, książka, słuchowisko lub film
Zapoznaliśmy się z bajką gruzińską pt. Trzy kłamstwa. Stworzyliśmy ilustracje do przeczytanego utworu literackiego.

Bajka gruzińska Bajka gruzińska

 

 

Projekt Edukacyjny: POSTAW NA WARTOŚCI

Projekt edukacyjna- postaw na wartości- plakat

→Regulamin projektu edukacyjnego POSTAW NA WARTOŚCI

KRĄG II
POSTAW NA EKOLOGIĘ

„Zasady znam i stosuje sam- kreatywne zapoznanie uczniów z zasadami segregowania odpadów.
Segregacja śmieci Segregacja śmieci Segregacja śmieci Segregacja śmieci

 

Projekt Edukacyjny: ZABAWA SZTUKĄ

 

Projekt ZABAWA SZTUKĄ→Regulamin projektu edukacyjnego ZABAWA SZTUKĄ 2024-2025

 

ZADANIE MIESIĄCA- PAŹDZIERNIK
Międzynarodowy Dzień Kropki

Międzynarodowy Dzień Kropki Międzynarodowy Dzień Kropki

ZADANIE MIESIĄCA- LISTOPAD

“Kolorowe grzyby” – grzyby uznawane są za symbol jesieni. Namalowaliśmy grzyby w formacie XXL, a w swojej pracy zainspirowaliśmy się twórczością Yayomi Kusama.

Grzyby XXL Grzyby XXL Grzyby XXL Grzyby XXL

 

Projekt Edukacyjny: ŚWIETLICZAKI NA TROPIE … BAŚNI, LEGEND I MITÓW.

świetliczaki na tropie

⇒Świetliczaki na tropie … 2024/2025 – regulamin

MODUŁ I
„BAŚNIE ZE ŚWIATA”

 1.ŻÓŁW GADUŁA- BAŚŃ INDYJSKA
W czasie zajęć poznaliśmy ciekawostki na temat INDII- kraju tańców, sari i niesamowitej muzyki…, ale też kraju ubogich. Zagraliśmy w zabawę ” tak/nie”- mieszkańcy Indii odwrotnie niż my poruszają głową na tak – kręcą głową na boki, na nie kiwają góra- dół. Zabawa podczas tej gry była przednia, śmiechów nie było końca.  Zabawiliśmy się także w tradycyjną indyjską grę „jo-jo”. Wysłuchaliśmy baśni pt.: „Zółw gaduła” i już teraz wiemy dlaczego czasem warto milczeć, zwłaszcza wtedy kiedy nie ma się nic mądrego do powiedzenia. Wiemy też zo znaczy dochowanie tajemnicy i jak cenny jest przyjaciel, który potrafi jej dotrzymać. Na koniec wykonaliśmy ilustracje do baśni dwoma technikami plastycznymi- farbami i origami płaskie z koła.

ŻÓŁW GADUŁA- BAŚŃ INDYJSKA ŻÓŁW GADUŁA- BAŚŃ INDYJSKA ŻÓŁW GADUŁA- BAŚŃ INDYJSKA
ŻÓŁW GADUŁA- BAŚŃ INDYJSKA ŻÓŁW GADUŁA- BAŚŃ INDYJSKA ŻÓŁW GADUŁA- BAŚŃ INDYJSKA

 

Pozostałe zajęcia:

Pozostałe zajęcia świetlicowe. Pozostałe zajęcia świetlicowe. Pozostałe zajęcia świetlicowe. Pozostałe zajęcia świetlicowe.
Pozostałe zajęcia świetlicowe. Pozostałe zajęcia świetlicowe. Pozostałe zajęcia świetlicowe. Pozostałe zajęcia świetlicowe.

 

 

ROK SZKOLNY 2023/2024

INNOWACJA „ŚWIETLICOWE SPRAWNOŚCI”

⇒Świetlicowe sprawności

ŚWIETLICOWE SPRAWNOŚCI

 

Ogólnopolski Projekt Edukacyjny EUROPA I JA EUROPA I JA Europa i ja

W TYM ROKU POZNAWANE PAŃSTWO TO RUMUNIA

⇒Regulamin edycja III Projektu EUROPA I JA

Certyfiakat Wszystko jedno jak Pani będzie wygodnie. Może byc przez Mobi, mój mail itomala@zspbakow.strumien.pl,

ZADANIE 1- SYMBOLE NARODOWE RUMUNII
RumuniaRumuniaRumuniaRumunia

ZADANIE 2- BAJKA, KSIĄŻKA, SŁUCHOWISKO LUB FILM
Poznaliśmy rumuńską bajkę pt: „Kogut i kura”

Kogut i kura Kogut i kura Kogut i kura Kogut i kura Kogut i kura

ZADANIE 3- SŁOWNIK OBRAZKOWY.

SŁOWNIK OBRAZKOWY. SŁOWNIK OBRAZKOWY. SŁOWNIK OBRAZKOWY.

 ZADANIE 4- CIEKAWE MIEJSCA

→RUMUNIA – PREZENTACJA NAJCIEKAWSZYCH MIEJSC

ZADANIE 5- ZWIERZĘTA I ROŚLINY

ZWIERZĘTA I ROŚLINY ZWIERZĘTA I ROŚLINY

ZADANIE 11- WYSŁANIE POCZTÓWKI Z BĄKOWA DO ORGANIZATORA PROJEKTU.WIDOKÓWKA

ZADANIE 7- MUZYKA

Taniec do muzyki rumuńskiej. Taniec do muzyki rumuńskiej. Taniec do muzyki rumuńskiej. Taniec do muzyki rumuńskiej.
→Melodia, do której został wykonany układ taneczny.

ZADANIE 12- STOLICA OCZAMI DZIECKA

STOLICA OCZAMI DZIECKA STOLICA OCZAMI DZIECKA STOLICA OCZAMI DZIECKA

ZADANIE 9- LICZBY

Liczby po rumuńsku Liczby po rumuńsku Liczby po rumuńsku

ZADANIA 10- SŁAWNI EUROPEJCZYCY

Sławni Rumuni Sławni Rumuni Sławni Rumuni Sławni Rumuni
Sławni Rumuni Sławni Rumuni

 

 

 

Projekt edukacyjny „W ekologicznym świecie dobrze
bawić się będziecie”Projekt edukacyjny "W ekologicznym świecie dobrze bawić się będziecie"

⇒INFORMACJE I ZADANIA- projekt W ekologicznym świecie dobrze bawić się będziecie

Certyfikat Certyfikat

WIELKI KONCERT URZĄDZAMY I NA KUBKACH NA NICH GRAMY (MODUŁ I)
Projekt ekologicznyProjekt ekologicznyProjekt ekologicznyProjekt ekologicznyProjekt ekologiczny
Patyczki od lodów pozbieramy i z nich ramki wykonamy. (MODUŁ I)

Ramki ramki ramki
Obrazki z gazet wycinamy i w pocztówki z nich sklejamy. (MODUŁ I)

Pocztówki Pocztówki Pocztówki Pocztówki
PUDŁO W DOMEK ZAMIENIMY I ZABAWĘ URZĄDZIMY (MODUŁ I)

DOMEK DOMEK DOMEK DOMEK

GAZETY ROZCINAMY I PUZZLE Z NICH SKŁADAMY (MODUŁ I)

PUZZLE PUZZLE

GAZETY SKŁADAMY W ORIGAMI ZAMIENIAMY (MODUŁ I)

ORIGAMI ORIGAMI

KWIATY Z TEKTURY ZROBIMY I NASZYM BLISKIM JE WRĘCZAMY (MODUŁ I)

KWIATY Z TEKTURY KWIATY Z TEKTURY KWIATY Z TEKTURY
KWIATY Z TEKTURY KWIATY Z TEKTURY KWIATY Z TEKTURY

PAPIER ŚNIADANIOWY MAMY I GO W KALKĘ ZAMIENIAMY (MODUŁ I)

PAPIER ŚNIADANIOWY PAPIER ŚNIADANIOWY PAPIER ŚNIADANIOWY PAPIER ŚNIADANIOWY PAPIER ŚNIADANIOWY

ROLKI ZBIERAMY I W OZDOBY JE ZAMIENIAMY. (MODUŁ I)

ROLKI ROLKI

Z PAPIERU KULKI ROBIMY I CELOWAĆ SIĘ UCZYMY (MODUŁ I)

PAPIERU KULKI PAPIERU KULKI PAPIERU KULKI PAPIERU KULKI PAPIERU KULKI

KOPERTY SKŁADAMY I LISTY DO RODZICÓW WYSYŁAMY (MODUŁ I)

KOPERTY KOPERTY KOPERTY KOPERTY KOPERTY KOPERTY KOPERTY

WSZYSTKIE ZABAWKI CHOWAMY DZIEŃ FANTAZJI OGŁASZAMY! (MODUŁI)

DZIEŃ FANTAZJI DZIEŃ FANTAZJI DZIEŃ FANTAZJI DZIEŃ FANTAZJI

KSIĄŻKI W SALI NAPRAWIAMY, BO CZYTANIE UWIELBIAMY (MODUŁI)

KSIĄŻKI W SALI NAPRAWIAMY KSIĄŻKI W SALI NAPRAWIAMY KSIĄŻKI W SALI NAPRAWIAMY

NAKRĘTKI GROMADZIMY I OBRAZKI Z NICH TWORZYMY (MODUŁ I)

NAKRĘTKI NAKRĘTKI
NAKRĘTKI NAKRĘTKI NAKRĘTKI

LITERY Z GAZET WYCINAMY, Z NICH NAZWĘ SWEGO MIASTA UKŁADAMY (MODUŁ I)

Nazwa swego miasta Nazwa swego miasta Nazwa swego miasta
Nazwa swego miasta Nazwa swego miasta Nazwa swego miasta

TEKTUROWE PLANSZE MAMY, KODOWANIE ZACZYNAMY. (MODUŁ I)

Kodowanie Kodowanie Kodowanie

KĄCIK PRZYRODY TWORZYMY, W NIM ROŚLINY POSADZIMY (MODUŁ II)

KĄCIK PRZYRODY

KIEŁKI W SALI WYSIEWAMY I NA ZDROWIE JE ZJADAMY (MODUŁ II)

KIEŁKI KIEŁKI KIEŁKI KIEŁKI KIEŁKI

SCHRONISKOM POMAGAMY I KOCYKI DLA NICH ZBIERAMY (MODUŁ III)
Projekt ekologiczny

O ptaki zimą dbamy i karmniki im stawiamy (MODUŁ III)

Karmnik Karmnik Karmnik

 

„Świetliczaki na tropie… przysłów”.

Świetliczaki na tropie... przysłów.

⇒Świetliczaki na tropie przysłów – regulamin 2023-24


„Kto pyta, nie błądzi” (komiksy na temat bezpieczeństwa).

Przeanalizowaliśmy wiersz Jana Brzechwy pt.: Kto pyta nie błądzi. Porozmawialiśmy na temat bezpieczeństwa w różnych życiowych sytuacjach, a na koniec wykonaliśmy prace plastyczne dotyczące bezpieczeństwa.

Świetliczaki
„Aksamity i atłasy nie dodają okrasy.” (Savoir- vivre).

Poznaliśmy zasady dobrego zachowania czytając wybraną przygodę Kuby i Buby z książki pt: ” Bon czy ton savoir- vivre dla dzieci.” Grzegorza Kasdepke. Stworzyliśmy piękne projekty modowe oraz ułożyliśmy krzyżówkę z takimi hasłami jak: uśmiech, życzliwość, lojalność, uprzejmość, grzeczność, dyskrecja. Poznaliśmy znaczenie każdego słowa z krzyżówki.

Świetliczaki.ŚwietliczakiŚwietliczakiŚwietliczakiŚwietliczaki ŚwietliczakiŚwietliczaki

„Strach ma wielkie oczy.”
Stworzyliśmy wystawę miejsc strasznych oraz namalowaliśmy „swoje” potwory, które (jak dowiedzieliśmy się z zajęć) nie zawsze są straszne. Zapoznaliśmy się z utworem Magdaleny Młodnickiej pt: „Strach ma wielkie oczy”.

"Strach ma wielkie oczy." "Strach ma wielkie oczy." "Strach ma wielkie oczy." "Strach ma wielkie oczy." "Strach ma wielkie oczy."

„Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie”

Podczas burzy mózgów odpowiedzieliśmy sobie na pytanie: Kto to prawdziwy przyjaciel? Co to znaczy być przyjacielem? Jak zachowują się przyjaciele. Stworzyliśmy galerię prac plastycznych prezentujących bajkowych przyjaciół. Następnie w programie paint udało nam się wykonać drobniutki upominek dla przyjaciela- dyplom przyjaciela.

"Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie" "Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie"

„Diabeł tkwi w szczegółach”

W czasie zajęć dowiedzieliśmy się co to znaczy mieć sokole oko i, że najciemniej jest po latarnią, a następnie zagraliśmy w zabawy polegające na spostrzegawczości i refleksie.

Sokole Oko "Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie"

„Jedna jaskółka wiosny nie czyni”.

Poznaliśmy ptaki, które wracają do nas wiosną i zwiastują jej pojawienie się, a następnie wykorzystując różne techniki stworzyliśmy galerie prac prezentującą te ptaki.

"Jedna jaskółka wiosny nie czyni". "Jedna jaskółka wiosny nie czyni". "Jedna jaskółka wiosny nie czyni". "Jedna jaskółka wiosny nie czyni".

„Kłamstwo ma krótkie nogi”

W czasie zajęć zobaczyliśmy, wybraną przez nauczyciela, ekranizację opowiadania „Pinokio”, stworzyliśmy kukiełki oglądanej na ekranie lalki oraz zagraliśmy w quiz prawda- fałsz.

"Kłamstwo ma krótkie nogi" "Kłamstwo ma krótkie nogi" "Kłamstwo ma krótkie nogi"
"Kłamstwo ma krótkie nogi" "Kłamstwo ma krótkie nogi" "Kłamstwo ma krótkie nogi"

„Gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem”

W czasie zajęć zabawiliśmy się w zabawę co by było gdyby- pomysły mieliśmy bardzo ciekawe np.: latające domy, domy do góry nogami, latające ryby a kury zielone… na koniec tego naszego gdybania stworzyliśmy prace prezentujące nasze pomysły.

"Gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem" "Gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem"

„Po burzy zawsze wychodzi słońce”

Poznaliśmy różne zjawiska atmosferyczne oraz eksperymenty wykorzystujące wodę i światło, wiemy jak powstaje tęcza. Stworzyliśmy galerię prac „pod parasolem”.

parasol parasol parasol parasol parasol

„Co dwie głowy, to nie jedna”

W parach stworzyliśmy prace plastyczne (plakaty, krzyżówki) prezentujące wybrane przez nas przyrodnicze zagadnienia.

"Co dwie głowy, to nie jedna" "Co dwie głowy, to nie jedna" "Co dwie głowy, to nie jedna" "Co dwie głowy, to nie jedna"

„Śmiech to zdrowie”

W czasie zajęć opowiadaliśmy sobie różne dowcipy, wiele z nich zaprezentowaliśmy w postaci skeczu, a na sam koniec zbierając usłyszane kawały stworzyliśmy gazetkę ścienną pt.: ” W krainie dobrego humoru”.

Śmiech to zdrowie Śmiech to zdrowie

„Twardy orzech do zgryzienia”

W czasie zajęć rozwiązaliśmy wiele łamigłówek matematycznych i już wiemy, że matematyka to królowa nauk. Następnie wykonaliśmy abstrakcję geograficzną dowolną techniką.

"Twardy orzech do zgryzienia" "Twardy orzech do zgryzienia"

 

 

 

Międzynarodowy Projekt Edukacyjny Z KULTURĄ MI DO TWARZY

Z kulturą mi do twarzyZ kulturą mi do twarzy

Certyfikat Certyfikat

⇒Z kulturą mi do twarzy IV EDYCJA Zadania

⇒Z kulturą mi do twarzy IV EDYCJA Regulamin

MODUŁ I- W KRAINIE MUZ

„EKOINSTRUMENTY” wykonanie prostych instrumentów muzycznych. (MODUŁ I)

EKOINSTRUMENTY EKOINSTRUMENTY EKOINSTRUMENTY

„MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA”- przygotowanie plakatów promujących ulubione książki.

"MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA" "MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA"

„W KRAINIE LEGEND”- poznanie wybranej legendy i wykonanie do niej ilustracji.

"W KRAINIE LEGEND" "W KRAINIE LEGEND"

„W NIEMYM KINIE”- poznanie historii kina, odgrywanie scenek.

"W NIEMYM KINIE" "W NIEMYM KINIE"

„DZIEŃ KROPKI” – święto kreatywności

"DZIEŃ KROPKI"

MODUŁ II- TU JEST MOJE MIEJSCE

„RAZEM MOŻEMY WIELE”- nawiązane współpracy z OSP w Bąkowie zbiórka plastikowych nakrętek.

Zbiórka nakrętek.

„CO WARTO ZOBACZYĆ”- Znalezienie i opisanie wyjątkowego miejsce w swojej najbliższej okolicy.

CO WARTO ZOBACZYĆ CO WARTO ZOBACZYĆ CO WARTO ZOBACZYĆ CO WARTO ZOBACZYĆ CO WARTO ZOBACZYĆ

PEJZAŻE POLSKI- zorganizowanie konkursu plastycznego oraz wystawa prac (Galeria Sztuki Dziecięcej) prezentująca piękno polskiej przyrody.

PEJZAŻE POLSKI PEJZAŻE POLSKI PEJZAŻE POLSKI PEJZAŻE POLSKI

AKCJA ŻONKILE- włączenie się do akcji organizowanej przez Muzeum Historii Żydów Polskich Polin

AKCJA ŻONKILE AKCJA ŻONKILE

ZNANI POLACY- przybliżenie dzieciom postaci znanych Polaków, zapoznanie z ich osiągnięciami. Zajęcia zakończono wykonaniem przez dzieci pracy plastycznej, prezentującej wybraną postać.

ZNANI POLACY ZNANI POLACY ZNANI POLACY ZNANI POLACY
ZNANI POLACY ZNANI POLACY ZNANI POLACY

 

MODUŁ III- KOCHAM, LUBIĘ, SZANUJĘ.

„MŁODSI STARSZYM POMAGAJĄ”- burza mózgów na temat pomocy osobom starszym, przygotowanie plakatu ilustrującego pomysł pomocy.

"MŁODSI STARSZYM POMAGAJĄ" "MŁODSI STARSZYM POMAGAJĄ" "MŁODSI STARSZYM POMAGAJĄ" "MŁODSI STARSZYM POMAGAJĄ"

„Z KULTURĄ PRZY STOLE”- rozmowa na temat właściwego zachowania się przy stole, oglądanie filmu na ww temat, stworzenie plakatów.

"Z KULTURĄ PRZY STOLE" "Z KULTURĄ PRZY STOLE" "Z KULTURĄ PRZY STOLE" "Z KULTURĄ PRZY STOLE"

„NIE MA DZIECI, SĄ LUDZIE”- obchody Ogólnopolskiego Dnia Praw Dziecka

"NIE MA DZIECI, SĄ LUDZIE"

„HEJTOWI POWIEDZ- NIE!”- rozmowa na temat kultury słowa w sieci. Zwróciliśmy uwagę na negatywne skutki hejtu, zapoznaliśmy się ze sposobami radzenia sobie z nimi, obejrzeliśmy film poświęcony tematyce Hejtu oraz stworzyliśmy wspólny plakat- STOP HEJTOWI!

hejt

„BEZPIECZNI W SIECI”- Obchody Dnia Bezpiecznego Internetu. Przygotowane zostały przez nas gazetki informacyjne, emblematy na koszulki oraz plakaty.

BEZPIECZNI W SIECI BEZPIECZNI W SIECI BEZPIECZNI W SIECI
BEZPIECZNI W SIECI BEZPIECZNI W SIECI

„JESTEŚMY TACY SAMI” – przeprowadzenie zajęć na temat osób z niepełnosprawnościami. Przeprowadziliśmy zajęcia z okazji Dnia Kolorowej Skarpetki, założyliśmy kolorowe skarpetki, nie do pary jako wyraz życzliwości i solidarności z osobami.

dzień kolorowej skarpety

MODUŁ IV- KULTURA ŚWIATA

„Chińskie wachlarze”- wykonanie z papieru wachlarzy i ozdobienie ich według własnego pomysłu.

Chińskie wachlarze Chińskie wachlarze Chińskie wachlarze
Chińskie wachlarze Chińskie wachlarze

„Weneckie maski”- skąd się wzięły i jak je zrobić?- zajęcia tematyczne; wykonanie karnawałowych masek techniką dowolną.

Weneckie maski Weneckie maski Weneckie maski Weneckie maski Weneckie maski Weneckie maski Weneckie maski Weneckie maski

MITYCZNE OPOWIEŚCI- zapoznanie z wybranymi fragmentami mitologii greckiej.

MITYCZNE OPOWIEŚCI MITYCZNE OPOWIEŚCI MITYCZNE OPOWIEŚCI

QUIZY WIEDZY-  zorganizowanie quizu wiedzy na temat wybranych krajów. W przeprowadzeniu quizy wykorzystaliśmy karty z gry Palcem po mapie…

QUIZY WIEDZY

„W KRAINIE WIATRAKÓW”- poznanie kultury holenderskiej i wykonanie pracy plastycznej
(wiatrak/tulipan) techniką dowolną.

"W KRAINIE WIATRAKÓW" "W KRAINIE WIATRAKÓW" "W KRAINIE WIATRAKÓW"
"W KRAINIE WIATRAKÓW" "W KRAINIE WIATRAKÓW" "W KRAINIE WIATRAKÓW"

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA W ROKU SZKOLNYM 2023-2024

WYMIANA POCZTÓWKOWA
WYMIANA POCZTÓWKOWA
ZAJĘCIA PLASTYCZNE

DZIEŃ DYNI
ZAJĘCIA PLASTYCZNEZAJĘCIA PLASTYCZNEZAJĘCIA PLASTYCZNE

11 LISTOPAD

Patriotyzm 11 Listopad Patriotyzm 11 Listopad Patriotyzm 11 Listopad Patriotyzm 11 Listopad Patriotyzm 11 Listopad

DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA

Dzień Misia Dzień Misia Dzień Misia Dzień Misia

DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI

DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI

Zimowe prace plastyczne- drzewo i bałwan.

Zimowe prace plastyczne. Zimowe prace plastyczne. Zimowe prace plastyczne. Zimowe prace plastyczne. Zimowe prace plastyczne. Zimowe prace plastyczne. Zimowe prace plastyczne.

Mówimy o emocjach.

Mówimy o emocjach.

KOSMOS- wykonanie prac plastycznych

KOSMOS KOSMOS KOSMOS KOSMOS

Dzień Bociana

Dzień Bociana Dzień Bociana Dzień Bociana Dzień Bociana
Dzień Bociana Dzień Bociana Dzień Bociana

LORNETKI

LORNETKI LORNETKI LORNETKI

MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PLASTYCZNY: „MILI-LILI-LAWI”

Regulamin IV Edycji Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego

MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PLASTYCZNY

 

 

 

 

ROK SZKOLNY 2022/2023

WYMIANA KORESPONDENCJI ZE ŚWIETLICĄ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM

Od zeszłego roku szkolnego uczniowie uczęszczający do naszej świetlicy mają okazję korespondować z uczniami świetlicy Szkoły Podstawowej nr2 im. Powstańców Wielkopolskich w Grodzisku Wielkopolskim. W pierwszym liście, który w tym roku mieliśmy okazję wysłać do naszych przyjaciół, dzięki uprzejmości Gminy Strumień, mogliśmy załączyć niespodziankę w postaci naszej gminnej maskotki. Mamy nadzieję, że prezent ten ucieszy naszych korespondencyjnych przyjaciół. Pragniemy także podziękować Urzędowi Gminy  Strumień za przekazane prezenty.

Wymiana listownaWymiana listowna
Kontynuacja wymiany listownej. Otrzymaliśmy list ze Szkoły Podstawowej w Grodzisku Wielkopolskim. Natomiast my przed Świętami Wielkanocnymi wysłaliśmy do naszych listownych znajomych świąteczne życzenia.

 List z GrodziskaList do Grodziska

ZAJĘCIA WARSZTATOWE Z WYKORZYSTANIEM DRUKARKI 3D NA ŚWIETLICY.

Krzysztof Trzaskalik przeprowadził zajęcia z tworzenia projektów 3D, uczniowie brali udział w projektowaniu brył a następnie zaprojektowane bryły były wydrukowane przy pomocy drukarki Omni200 z projektu Laboratorium Przyszłości. W zajęciach udział brali uczniowie uczęszczający na świetlicę szkolną.

3D świetkica3D świetkica3D świetkica3D świetkica3D świetkica 3D świetkica3D świetkica3D świetkica

→ Film z zajęć (należy kliknąć w napis)

PROJEKTY REALIZOWANE W ROKU SZKOLNYM 2022/2023

Projekt cztery pory roku ⇒REGULAMIN PROJEKTU CZTERY PORY ROKU 

certyfikat

Cztery pory roku- jeżeCztery pory roku- jeżeCztery pory roku- jeże
Cztery pory roku akwareleCztery pory roku akwareleCztery pory roku akwarele
Cztery pory roku - sweterCztery pory roku- szalik
złoty deszczŻonkilRysunek do opowiadania

 

Projekt Europa i Ja

REGULAMIN PROJEKTU EUROPA I JA

Certyfikat Certyfikat

Grecja- Europa i Ja zadanie 1Grecja- Europa i Ja zadanie 1
Grecka mitologia.Grecka mitologia. OBRAZKOWY SŁOWNIK GRECKOBRAZKOWY SŁOWNIK GRECKI
Przygotowanie prezentacji o ważnych miejscach w Grecji.
⇒Prezentacja- Grecja

Zwierzęta greckie- projekt Europa i ja.Kuchnia greckaMuzyka GreckaMuzyka GreckaLIczby greckie

Projekt ZABAWA SZTUKĄProjekt ZABAWA SZTUKĄ

⇒ REGULAMIN PROJEKTU ZABAWA SZTUKĄ 2022-2023

Certyfikat Certyfikat

TWAL- zabawa sztuką Nietypowy pędzelMonochromatyzm Monochromatyzm
Architekci- projekt zabawa sztuką
Sztuka użytkowa

 

 

ŚWIETLICZAKI NA TROPIE KOLORÓW ŚWIATA

⇒ REGULAMIN PROJEKTU ŚWIETLICZAKI NA TROPIE… KOLORÓW ŚWIATA 

Certyfikat Certyfikat

 Pozrowienia europejskie
Świetliczaki na tropie kolorów... zad 2, Świetliczaki na tropie kolorów... zad 2, Malowanie herbatąMalowanie herbatą
Teatr cieni
MadagaskarNil
Indiańśkie totemyFabryka snów.

Rafa koralowaRafa koralowa

EndemityEndemityEndemity

Flagi państw świataFlagi państw świata

Pustynie świataPustynie świata

⇒Z przyszłością na ty


Z przyszłością na TY REGULAMIN

Z przyszłością na TY ZADANIA

Certyfikat CertyfikatCertyfikat

Zadanie 1- Kim jesteś? O czym marzysz? Za co Ciebie chwalą?

Kim jesteś? Kim jesteś?
Zadanie2- Zawody i ich atrybuty.
Zawody i ich atrybuty.Zawody i ich atrybuty.
Zadanie 3: Wartość wolontariatu i jego wpływ na podejmowanie decyzji. Zaplanowanie i przeprowadzenie dowolnej akcji.
Wartość wolontariatuWartość wolontariatu
Zadanie 4- Bądź najlepszą wersją siebie -autoprezentacja.
Autoprezentacja
Zadanie 5- Zawodowe abecadło

Zawodowe abecadłoZawodowe abecadło

Zadanie 6- Słowo klucz: ZAWODY PRZYSZŁOŚCI

ZAWODY PRZYSZŁOŚCZAWODY PRZYSZŁOŚC ZAWODY PRZYSZŁOŚC

Zadanie 7- Moje supermoce, czyli mocne strony i jak je wykorzystać.

SupermoceSupermoce Supermoce

Zadanie 8- Gdy dorosnę zostanę zawodowcem…

Gdy dorosnę zostanę zawodowcem...Gdy dorosnę zostanę zawodowcem...  Gdy dorosnę zostanę zawodowcem...

Zadanie 9- Mam talent i się nim chwalę …

Mam talent i się nim chwalę ...Mam talent i się nim chwalę ...

Zadanie 10- Twórcze projektowanie przyszłości.

Twórcze projektowanie przyszłości.Twórcze projektowanie przyszłości.

Certyfikat

POZOSTAŁE ZAJĘCIA:

Świetlica 2022/2023Świetlica 2022/2023Świetlicaświetlica Narodowy kotylionDzień ZiemiZajęcia świetlicoweZajęcia świetlicoweZajęcia świetlicowe

grudzień 2024
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031