Home » Aktualności » WYCIECZKA DO WIELICZKI

WYCIECZKA DO WIELICZKI

WYCIECZKA DO WIELICZKI W czwartek 18 maja 2023 roku klasa 5a pojechała na wycieczkę do Kopalni Soli w Wieliczce. Uczestniczyli w niej jeszcze uczniowie klasy 1a oraz nauczyciele.

Wyruszyliśmy autobusem z Bąkowa. Po trzech godzinach jazdy dotarliśmy na miejsce. Najpierw zeszliśmy schodami 63 metry pod ziemię. Następnie rozpoczęliśmy zwiedzanie kopalni ,,Śladami legend” . Pani przewodnik opowiadała nam różne ciekawostki oraz historie tego miejsca. Pod koniec spotkaliśmy się ze Skarbnikiem. Potem zjedliśmy obiad. Na powierzchnię wyjechaliśmy windą, tam mieliśmy wolny czas na kupowanie pamiątek. Wieliczkę opuściliśmy około godziny 15. Po drodze zatrzymaliśmy się na lody w McDonald’s. Wróciliśmy przed godziną 19.

Uważam, że to byla najlepsza wycieczka w tym roku szkolnym. Przestraszyło mnie to kiedy Skarbnik wyskoczył na nas zza rogu. W pamięci utkwił mi widok kaplicy św. Kingi. Moim zdaniem moglibyśmy tam wrócić i poznać pozostałe legendy kopalni. Sądzę, że Wieliczka to jedno z nielicznych miejsc w Polsce, które warto zobaczyć na własne oczy.
A.S.

Uważam ,że była to jedna z najlepszych wycieczek na jakich byłam. Moim zdaniem było rewelacyjnie. Duże wrażenie zrobiła na mnie historia kopalni. Sądzę że mieliśmy bardzo miłą panią przewodnik. Moją uwagę zwróciły majestatyczne posągi solne. Utkwił mi w pamięci moment wyjazdu windą na powierzchnię. Wycieczka bardzo mi się podobała i dobrze ją zapamiętam.
Emilia Ogrodnik klasa 5a

WYCIECZKA DO WIELICZKI WYCIECZKA DO WIELICZKI WYCIECZKA DO WIELICZKI WYCIECZKA DO WIELICZKI